Minőségpolitika

Elköteleztük magunkat egy olyan minőségirányítás rendszer létrehozása, bevezetése, fenntartása és folyamatos fejlesztése mellett, amely:

  • nap mint, nap tudatosítja bennünk, mennyire fontos, hogy élvezzük vevőink bizalmát, elnyerjük megbízásaikat, hogy a létrehozott szolgáltatásaink minősége, megfeleljen a legigényesebb vevőink elvárásainak is,
  • megkülönböztetett figyelmet fordít folyamatos fejlesztéssel az ügyfeleink költséghatékony kommunikációjának elősegítésében,
  • segít kitermelni azokat az erőforrásokat, amelyek biztosítják számunkra, hogy megfelelő eszközökkel és infrastruktúrával, emberhez méltó körülmények között dolgozhassunk, és európai módon élhessünk,
  • ráirányítja a figyelmünket, és koncentrálja erőforrásainkat azokra a területekre, ahol még többet kell tennünk vevőink és belső elégedettségünk érdekében,
  • erősíti a tervezést, a feladatok körültekintő átgondolását, hogy erőforrásainkat elsősorban a megelőzésre és nem pedig a hibák állandó javítására fordítsuk,
  • arra ösztönöz, hogy hosszú távú kiszámítható és kölcsönösen előnyös kapcsolatokat alakítsunk ki szállítóinkkal, partnereinkkel,
  • az adatok, információk, tapasztalatok feljegyzésével segíti, hogy tényekre alapozott következtetéseket tegyünk és megalapozott döntéseket hozzunk,
  • támogatja hosszútávú elképzeléseinket és ily módon illeszkedik stratégiai irányvonalunkhoz,
  • a folyamatokhoz és termékekhez kapcsolódó kockázatok tudatos átgondolása és kezelése révén javítja üzleti teljesítményünket
  • rávilágít működésünk azon területeire ahol szükséges célokat és kapcsolódó akcióterveket kitűznünk a folyamatos fejlődés elérése érdekében.

Hisszük és valljuk, hogy ez az egyetlen hosszú távon is járható út, amely biztos jövőt ígér és perspektívát kínál mindannyiunk számára.

Budapest, 2019.04.18.