Custom B

Kihasználatlan előfizetések visszamondásával költségcsökkentés valósul meg.
Érdemes az alközponti rendszert optimalizálni. Egyik partnerünk mondta: „A CompArgo megmérte a fővonali kihasználtságunkat. Fél év adatait elemezve arra jutottak, hogy az ISDN30-unk maximális terhelése 30% körül mozgott! Ráadásul két ISDN30-unk van, illetve volt, mert az egyiket azonnal visszamondtuk.”
Magán hívások mérésével és riportolásával csökkennek a költségek, sőt, a magán forgalom dolgozóra terhelésével még bevétel is generálódik a cég számára.
Az itt bemutatott esettanulmány megmutatja, hogyan lehet akár 37%-os megtakarítást elérni a mobil számlán!
A dolgozó visszajelzést kap az általa generált forgalomról, ami önmagában is visszafogja a túlzott és szükségtelen telefonhasználatot.
Az ország egyik vezető bankhálózatának vezérigazgató-helyettese mondta néhány éve: „Bevezettük a CompArgo díjelszámoló rendszerét. Elterjedt a híre a hálózatban, kapásból 30%-kal esett a havi forgalom. Megnyugodtunk. Eltelt 3-4 hónap és a forgalom majdnem az eredeti szintig emelkedett. Rájöttünk, hogy a dolgozóknak visszajelzésre van szüksége ahhoz, hogy érezzék a figyelmet. Azóta rendszeresen riportolunk, költséghely-vezetőknek és kiugró esetekben a dolgozóknak. Az induláshoz képest fixen tartjuk a 20% fölötti megtakarítást.”
Szolgáltatói szerződések felülvizsgálatával, optimalizálásával költségcsökkentés érhető el.
Biztos Ön abban, hogy a telefonforgalmát a megfelelő szolgáltatón keresztül bonyolítja? Biztos Ön abban, hogy a forgalmi profiljának legmegfelelőbb díjcsomagot veszi igénybe? A comOpt szolgáltatásainak igénybevételével jelentős, akár 20-30%-os megtakarítást is elérhet ezen a területen.