Célok |
---|
A telekommunikációs költségek optimalizálása érdekében a forgalom és a működési környezet minél mélyrehatóbb megismerése. | A rendelkezésre álló forgalmi adatokhoz valós költség és költségviselő rendelése. | A cég forgalom profiljának meghatározása. - Biztos, hogy a legmegfelelőbb szolgáltatókat használja a cég?
- Biztos, hogy a legmegfelelőbb díjcsomagokat használja a cég?
|
Módszerek |
---|
- Gyűjtjük és feldolgozzuk a telefon alközponti forgalmat.
- Felfolgozzuk a szolgáltatói számlát és hívásrészletezőt.
- Egységes rendszerbe foglaljuk az összes hívásinformációt, ami alapján adatbázist hozunk létre.
| - Árazás: meghatározzuk a hívásdíjakat.
- Költséghely-struktúra kezelés: leképezzük a cég hierarchikus felépítését.
- Riportolás: forgalomelemzések, kimutatások, egyedi listák készítése.
| - A telefonálási szokások és a költségelemzések segítségével létrehozzuk a forgalmi profilt.
- Átvilágítjuk a szolgáltatói szerződéseket.
- Ellenőrizzük a telefonszámlákat.
|
Eredmények |
---|
- A létrehozott adatbázis lesz az alapja az összes további elemzésnek.
- Meghatározható a cég telefonálási profilja.
- Meghatározható a fővonali kihasználtság, és az optimális kiépítés.
| - Költségek valós költségviselőhöz rendelése.
- Kiugró (drága/hosszú/gyakori…) hívások kiszűrése.
- Magán hívások megkülönböztetése.
| A forgalmi profil és az igénybe vett szolgáltatói díjcsomagok átvilágításával, újratervezésével optimalizálhatók a költségek. |